Avui parlem amb: Josep Molné i Rut Flores

Continuem setmanes després amb l'habitual espai on donem veu als veritables protagonistes, els atletes. Hem parlat amb Josep Molné i Rut Flores, dues promeses del Club Atletisme Torredembarra que han portat i portaràn, molts exists a la nostra entitat.

La Rut porta a l'atletisme des del 2011: "M'agradava molt correr des de feia molt de temps, i vaig decidir apuntar-me, tot i que soc mes bona llançant": La Rut va acabar en tercera posició en llançament de pilota aleví al Campionat de Catalunya. Aprofita per enviar un missatge a la gent de la seva edat: "apunteu-vos a atletisme, ja que es molt sa i divertit i us ho passareu molt bé"

El Josep Molné s'apropa somrient al micròfon; ell es un dels més veterans, des de 2006 practica aquest esport: "des de petit veia a la meva germana i a tots correr, i vaig decidir fer atletisme perque m'atreia molt". De les moltes copes que te, vol destacar-nos una setena posició a la sempre complicada Jean Bouin a la muntanya màgica, Montjuich, i també la duresa de les proves cadet al campionat de catalunya. El seu objectiu clar, "arribar al 1:30 als 600 per anar als campionats d'espanya": Al igual que la Rut, envia un missatge als nostres lectors: "animeu-vos a fer atletisme, podeu fer tot, saltar, llançar, córrer... Hi ha gent molt maca i us ho passareu molt bé".

Molta sort cracks! Un plaer comptar amb vosaltres



No hay comentarios: